All's Fair
Lei av gutteklubben? Et team med skarpe skilsmisseadvokater starter sitt eget firma. Midt i saftige skandaler og knallharde forhandlinger, må de takle både kompliserte klienter og interne drama. Velkommen til en verden der penger snakker og kjærlighet er en krigssone. Her endrer damene spillereglene.