Hitch
Alex «Hitch» Hitchens lever av å hjelpe menn med å kapre drømmekvinnen. Mens han coacher den snille regnskapsføreren Albert, som er betatt av en glamorøs kjendis, faller Hitch selv for den lynskarpe sladrespaltisten Sara. Men kjemien mellom den profesjonelle ungkaren og den kyniske journalisten truer med å spolere sjansene for kjærlighet – og kanskje også Alberts.
I denne sofistikerte romantiske komedien, er Alex "Hitch" Hitchens (Will Smith) en legendarisk og anonym "datingspesialist" i New York City, som, mot betaling, har hjulpet utallige menn med å beile sine drømmedamer. Mens han lærer opp Albert (Kevin James), en godmodig regnskapsfører som er forelsket i en glamorøs kjendis, Allegra Cole (supermodell Amber Valletta), møter Hitch endelig sin match i form av den vakre, smarte Sara Melas (Eva Mendes), en spaltist som følger Allegras bevegelser. Som den ultimate, profesjonelle ungkar, er plutselig Hitch stupforelsket i Sara, en journalist hvis største historie kan være å avsløre Manhattans mest berømte datingspesialist.