(otto)
En kvinne som ikke kan få barn, stjeler fantasivennen til en liten jente og holder det hemmelig for mannen sin. Mens hun nyter livet med sitt nye fantasibarn, vokser avstanden mellom henne og ektemannen. Når den lille jenta kommer for å hente tilbake vennen sin, er det fantasiens kraft som til slutt fører alle sammen.