Ondskapen
16 år gamle Erik er viklet inn i et liv med ondskap og vold, både hjemme og i skolegården. Han blir til slutt utvist fra skolen og sendes til Stjärnsberg internatskole. Dette er Eriks siste sjanse til å bryte seg løs fra sitt tidligere liv. På Stjärnsberg foregår det en systematisk undertrykkelse av de yngre elevene, sanksjonert av skolen og praktisert av de eldre elevene.
16 år gamle Erik er viklet inn i et liv med ondskap og vold, både hjemme og i skolegården. Han blir til slutt utvist fra skolen og sendes til Stjärnsberg internatskole. Dette er Eriks siste sjanse til å bryte seg løs fra sitt tidligere liv. På Stjärnsberg foregår det en systematisk undertrykkelse av de yngre elevene, sanksjonert av skolen og praktisert av de eldre elevene. For Erik handler det om å overleve uten å bryte sammen. Gjennom et sterkt vennskap med romkameraten, Pierre, får han et nytt blikk på verden rundt seg.