Szenen Meiner Ehe
To mennesker som en gang var et par, møtes igjen ved en tilfeldighet og blir overrasket over hvem de har blitt. Denne nære og personlige dokumentaren utforsker kjærlighetens utvikling og den komplekse dynamikken i et forhold, den minste enheten i samfunnet. Det er en ærlig fortelling om mysteriet kjærlighet og livets realiteter.