The Man on the Other Side
Øst-Tyskland, 1974. Sophie Zimmermann vet for mye. Jaget i en tid preget av kald krig og paranoia, må hun avsløre identiteten til 'Mannen på den andre siden' for å overleve. En intens spionthriller om dobbeltspill og farer i skyggefulle europeiske byer, der tillit kan koste livet – og ingen slipper unna overvåkning.