Dejame Vivir
Déjame Vivir følger Kilian Jornet og vennene hans mens de omdefinerer fjelløping, og utfordrer grensene i de eventyrlige fjellene. Fra Mont Blancs' isbreer til Mount Elbrus' rå energi, er vi vitne til fantastiske landskap, og Kilians reise for å endre reglene for fjelløping. Kan han oppfylle barndomsdrømmene med et rekordforsøk på Matterhorn?