Action og eventyr, Animasjon
Høsten kommer, og Lille Grå Ulv lengter etter å migrere med fuglene for å flykte fra vintersnøen. Det eneste problemet er at han ikke har noen vinger å fly med. Men den gode fantasien hans kommer til unnsetning. Wolfy og vennene hans flyr høyt på himmelen, fortere enn fuglene, i det raske lille flyet hans, og håper at de vil komme seg ut i tide.