Little Grey Wolfy. Spring and Icy Drift
Våren kommer, og den bringer med seg drivis på elven. To venner, Ulv og Hare, fanget i iveren av å løpe i skogen, blir plutselig sittende fast på et isflak i elvestrykene. Den kalde elven skjuler mange farer, men den gode fantasien deres kommer til unnsetning. Og nå er de ikke på flaket, men på en fantastisk isfregatt, som setter seil over havene.
Våren kommer, og den bringer med seg drivis på elven. To venner, Ulv og Hare, fanget i iveren av å løpe i skogen, blir plutselig sittende fast på et isflak i elvestrykene. Den kalde elven skjuler mange farer, men den gode fantasien deres kommer til unnsetning. Og nå er de ikke på flaket, men på en fantastisk isfregatt, som setter seil over havene. Men fare venter foran dem, idet de tapre kapteinene og skipet deres nærmer seg en foss.