When a Dream Comes True
Ed, som snart er 40 år og straks skal gifte seg, innser at livet hans ikke har gått som planlagt. En identitetskrise begynner, og får ham til å forlate alt og prøve å oppfylle sin barndomsdrøm, "den amerikanske drømmen". Dette selv om han risikerer å miste sin forloveden, ruinere bedriften og bli gjort til narr foran familie og venner.