Etter å ha hindret Cruella DeVils plan om å lage en pelskåpe av valpepelsen, flytter Dearly-familien (Roger og Anita Dearly, Nanny, Pongo, Perdita og de 15 fødte valpene og 84 adopterte valpene) til en gård på landet.
Etter å ha hindret Cruella DeVils plan om å lage en pelskåpe av valpepelsen, flytter Dearly-familien (Roger og Anita Dearly, Nanny, Pongo, Perdita og de 15 fødte valpene og 84 adopterte valpene) til en gård på landet. Bli med Pongo og Perditas valper, modige Lucky, lubne Rulle og Hedvig, sammen med kyllingvennen Spot når de forsvarer deres nye hjem fra Cruella DeVil (Anitas sjef og nå nye nabo), kommer ofte inn og ut av trøbbel, sniker seg til Grutely, og har alle slags sprø eventyr rundt farmen. Tripod, Flekken, Two-Tone, Wizzer, Dipstick og Mooch, og resten av gårdsdyrvennene.