Ano De Gracia
En gretten gammel kvinne deler en leilighet med en ung, rebelsk landsbyboer. Mens hun har gitt opp drømmene sine, holder han dem i live. Til tross for deres konstante sammenstøt trenger de hverandre. Humor, ømhet, livlige naboer, et levende nabolag, en vakker jente og et mektig lydspor illustrerer denne historien om å finne livets lyse side.