Barcelona (Un Mapa)
I Barcelonas gamle bydel møter seks byboere ensomheten i en gammel leilighet. Et eldre ektepar, hennes bror og tre leietakere, en av dem en gravid søramerikansk jente, samles mens den eldre mannen nærmer seg døden og søker ensomheten i sine siste dager. Livets kompleksitet utspiller seg i denne beskjedne Barcelona-leiligheten.