The Hair Tales
Hair Tales er en dynamisk feiring av fargede kvinners identitet, skjønnhet, kultur og menneskelighet, unikt uttrykt gjennom historiene i håret vårt. En dokumentarserie der 6 allsidige fenomenale kvinner – Issa Rae, Rep. Ayanna Pressley, CHIKA, Marsai Martin, Chloe Bailey og Oprah Winfrey legger sine intime hårfortellinger på bordet med Tracee Ellis Ross.
Fargedes hårs evne til å skifte ham forvirrer ofte andre, men Issa Rae avslører dets superkraft.