Videregåendeelev Kabo sliter med stamming og synes det er vanskelig å uttrykke følelsene sine. Han blir fascinert av klassekameraten Wanda, som danser fritt uten å bekymre seg for hva andre mener om henne. I søken etter en måte å uttrykke seg fritt på tar Kabo fatt på dansens ukjente verden.
Videregåendeelev Kabo sliter med stamming og synes det er vanskelig å uttrykke følelsene sine. Han blir fascinert av klassekameraten Wanda, som danser fritt uten å bekymre seg for hva andre mener om henne. Kabo innser hvordan musikk kan frigjøre følelser, minner og personlige utfordringer. På jakt etter en måte å uttrykke seg uten ord tar Kabo fatt på dansens ukjente verden.