Prisvinnende serie om et glamorøst reklamebyrå i 1960-tallets New York.
Peggy mottar blomster på kontoret mens Pete navigerer i politikken rundt nye forretninger.
Sterling Cooper & Partners forbereder seg på en gjest, og Roger står overfor problemer hjemme.
Peggy forbereder en presentasjon, mens Pete får invitasjon til en eksklusiv klubb.
Don prøver å finne en venn, Joan forsøker å løse et konto-problem, og Peggy blir satt opp.
Roger gir Don noen uønskede råd, og Peggy og Stan er uenige om personalet i en konto.
Don kommer opp med en stor idé, mens Peggy sliter med å finne skuespillere til en reklamefilm.
Don sliter med søvn, Pete får en overraskelse, og Henry planlegger familiegjenforening.