Operasjon Bever
«Operasjon bever», den nye filmen fra Disney og Pixar, introduserer Mabel, en dyreelsker som griper sjansen til å bruke ny teknologi til å flytte bevisstheten sin inn i realistiske robotdyr. Med sin nye evne til å kommunisere med dyrene rundt seg, avdekker Mabel utrolige mysterier i sin egen hage som er villere enn hun noen gang kunne forestilt seg.
Hva om du kunne snakke med dyr og forstå hva de sier? I Disney og Pixars nye film «Operasjon bever» har forskere funnet en måte å flytte menneskers bevissthet over i robotdyr, slik at mennesker kan kommunisere med dyrene som dyr selv! I dette eventyret møter vi Mabel, en dyreelsker som ikke nøler med å teste teknologien, og som avdekker mysterier i dyreverden som er mye villere enn hun noen gang kunne forestilt seg. «Operasjon bever» er regissert av Daniel Chong og produsert av Nicole Paradis Grindle og byr på stemmetalentene til blant annet Piper Curda, Bobby Moynihan og Jon Hamm.