Gigantiske haier
Norfolkøyene er hjemsted for de største tigerhaiene på jorden, men hvorfor er de så store? Forskerne mistenker en uvanlig diett av kassert storfekjøtt.
Har en liten øy midt i det sørlige Stillehavet blitt en burgersjappe med gjennomkjøring for verdens største tigerhaier? Haibiologene Lauren Meyer, Charlie Huveneers og Adam Barnette lokker gigantene til båten sin for å undersøke, og blir overrasket over å oppdage at biff ikke er det eneste uvanlige elementet på menyen.