Shark vs. Ross Edgley
Gjennom fire utfordringer, utforsker ultraatleten Ross Edgley havets ultimate atleter, inkludert makrell, tiger, hammer- og hvithaien.
Ultraatlet og verdensrekordholder Ross Edgley utforsker havets ultimate atleter, inkludert makrell, tiger, hammer- og hvithaien. Etter et inspirerende møte med en hai på svømmetur rundt Storbritannia, tester Ross kroppen sin gjennom fire utfordringer for å se hvem som kan spise mer, snu på en femmer, hoppe høyere ut av vannet og svømme raskere, for å se hvor lik haien han kan bli.