Shark Beach with Anthony Mackie: Gulf Coast
Anthony Mackie prøver å lette på spenningen mellom haier og kystbefolkning, for finne en løsning for sameksistens.
Anthony Mackie, en lidenskapelig og stolt fisker fra New Orleans, prøver å finne sannheten bak historier om haier som stjeler fra fiskere etterhvert som de flytter seg nærmere byene. Spenningen stiger i Mexico-gulfen når Anthony tar for seg havets største rovdyr og siste haivitenskap, for å finne løsninger som kan la oss sameksistere.