Bride Flight
I 1953 går tre unge kvinner om bord på et fly til New Zealand for å gifte seg med sine forloveder. Om bord møter de den sjarmerende Frank, en mann som for alltid vil forandre livet deres. Deres sammenflettede historier om kjærlighet, tap og vennskap utfolder seg over flere tiår i et nytt land.