Die Unsichtbaren
På det nakne og isolerte sentrale mottakskontoret i Eisenhüttenstadt krysses livene til tre asylsøkere. Wasim fra Syria, Mathew fra Kenya og Gedeon fra Kamerun er strandet på dette surrealistiske, perifere stedet, med en usikker fremtid mens de navigerer gjennom det upersonlige byråkratiet i den tyske asylprosessen.