PANIHIDA
I begravelsen til en eldre kvinne forvandles den høytidelige begivenheten raskt til en kaotisk blanding av tradisjon og modernitet. En strøm av følelser, lenge begravde minner og absurde situasjoner bryter ut blant de sørgende, og skaper en mørk komisk og gripende skildring av sorg, familiedynamikk og den ofte surrealistiske opplevelsen det er å ta farvel.