Adam
Med vinduene åpne hører Adam morens musikk lage ekko på gårdsplassen i Berlin. Til tross for uenighetene deres, føler han seg knyttet til henne gjennom den tunge bassen. Etter å ha blitt konfrontert med hennes dødelige hjerneskade, navigerer Adam gjennom livet alene. Han skaper sin egen vei, forelsker seg og leter etter sin far, samtidig som han respekterer morens ønske om verdighet.