Escape to Maldives
Reis til hjertet av Indiahavet, der Maldivenes glitrende laguner skjuler en verden av levende korallrev. Denne filmen avslører det delikate, sammenkoblede livet under bølgene og viser hvordan overlevelsen til dette undervannsparadiset er uløselig knyttet til øyene over.