Magical Reef: The Island of the Four Kings
Dypt under bølgene ved Indonesias øyer ligger et hemmelig undervannsparadis av korallrev. Fullt av merkelige former, sterke farger og elegant skjønnhet, inneholder disse revene noen av de mest eksotiske og utrolige artene av fisk og sjøliv i verden. Reis til dette vannparadiset, og vær vitne til spektakulære øyeblikk av eleganse og unik skjønnhet som gjør Raja Ampat så unik.