Escape to Saint Lucia
Oppdag Saint Lucia, en karibisk juvel feiret for sin sjeldne skjønnhet. Fra de frodige regnskogene til de levende korallrevene utforsker denne filmen den dype forbindelsen mellom den rolige undervannsverdenen og det fargerike livet på land, og avslører en delikat, harmonisk balanse.