Snabba cash
Johan «JW» Westlund lever et dobbeltliv som playboy på de heteste utestedene på Stureplan. Når han forelsker seg i overklassejenta Sophie lokkes han inn i en verden av organisert kriminalitet. Jorge gjennomfører en oppsiktvekkende rømning fra fengslet og er på flukt både fra politiet og den jugoslaviske mafiaen. Mrado, en brutal pengeinnkrever i mafiaen, er i konflikt med bossen Radovan. Han får i oppdrag å finne Jorge, men tvinges samtidig til å ta hånd om sin fem år gamle datter.