Great Migrations
Great Migrations er en milepælserie produsert over tre år og som viser de enorme utfordringene dyrene på planeten vår møter på når de migrerer, og den banebrytende vitenskapen bak disse liv-eller-død-maratonene. Det er en skildring av inspirerende og ofte rystende reiser, uforsonlige odds og hva det virkelig betyr å flytte på seg når livet ditt avhenger av det.