Rip Girls
Tretten år gamle Sidney Miller er tilbake i hjemlandet Hawaii for første gang siden hun var liten når hun arver en stor eiendom. Men til tross for avgjørelsen om å selge blir hun glad i stedet.
Tretten år gamle Sidney Miller er tilbake i hjemlandet Hawaii for første gang siden hun var et lite barn når hun finner ut at hun har arvet en stor eiendom. Men ifølge testamentet må hun bli på øya i to uker, selv om hun allerede har bestemt seg for å selge eiendommen. Etter at hun blir glad i surfing og blir kjent med familien sin, er hun mindre sikker på avgjørelsen om å selge.