En ring av lys
I håp om å slippe å tenke på problemene sine hjelper Vicky Austin en kjekk forsker som jobber med havpattedyr og oppdager at hun kan kommunisere med delfiner.
16 år gamle Vicky Austins bestefar er i ferd med å dø av blodkreft. I håp om å glemme problemene sine begynner Vicky å hjelpe en kjekk ung forsker ved navn Adam som jobber med havpattedyr. Hun oppdager snart at hun har den unike evnen til å kommunisere med delfiner.