After the Tide
Når stigende havnivå og kysterosjon truer hjemmene deres, står innbyggerne i Norfolk i England overfor et umulig valg. Skal de etterlate samfunnet sitt til det fremrykkende tidevannet eller bli og kjempe mot klimaendringenes herjinger? Dette er en historie om å overleve naturens krefter.