Nausicaa
Legg ut på en surfefilmreise gjennom Middelhavet, og omfavn eventyr, natur og enkelhet. Følg mannskapet på Onde Nostre når de krysser havet, og gjentar Odysseus odyssé. Oppdag historier om vennskap, natur og jakten på perfekte bølger, samtidig som du setter pris på skjønnheten i flyktige øyeblikk. Opplev det som er vesentlig med å leve i symbiose med havet.