Bear Island
Etter suksessen med North of the Sun, begir filmskaperen og hans brødre seg ut på en ekstrem ekspedisjon til Bjørnøya, på jakt etter bølger og en dypere forbindelse med naturen. Ved siden av surfing, konfronterer de de harde realitetene av havforurensning og reflekterer over personlig vekst midt i isolasjon og forestående farskap.