Gotta Kick it Up
Skoleåret har akkurat begynt, men for en gruppe jenter føles det som slutten. Danselæreren har pensjonert seg, men Ms. Bartlett, den nye biologilæreren, har studert dans og tar jobben. De risikerer å miste henne når de deltar i en konkurranse uten lov. Jentene må takle vanskelige forhold, dårlige karakterer, manglende selvtillit og lite penger, men den positive holdningen får dem til finalen.