Sharks: Monster of the Media
Eksepsjonell filming viser disse fantastiske sjødyrene på en ny og annerledes måte ettersom de har eksistert lenge før disaurene. Her får vi mulighet til å se hvithaien, hammerhaien eller hvalhaien på nært hold.