When Sharks Attack
Fra Amerikas kystlinje til eksotiske strender rundt om i verden, har antallet rapporterte haiangrep økt i det siste halve århundret.
Fire haiangrep på under to måneder ryster den fredelige kysten langs Nord-Carolina.
I løpet av de siste 20 årene har Wes-Kaap blitt rammet av 27 haiangrep, men hvorfor?