Epic Movie
To av de sprø forfatterne av Scary Movie retter nå sine parodiske blikk mot den største sjangeren av alle: Hollywoods store, effektfulle franchisefilmer.
De hysteriske morsomhetene begynner når en ulykkelig gruppe foreldreløse barn fra merkelige bakgrunner møtes for å ta fatt på et eventyr som fører dem til en spesiell sjokoladefabrikk hvor de faller inn i en magisk garderobe og havner i et magisk land. Her oppstår det morsomheter når gjengen støter på noen fargerike karakterer, inkludert en overdådig sjørøver og en gjeng med trollmannlærlinger som de slår seg sammen med for å styrte den onde hvite heksen fra Gnarnia.