Cleopatra's Final Secret
Kathleen Martinez' 20 år lange jakt på Kleopatras gravkammer fører henne og teamet ut på havet for å undersøke et mystisk område under vann.
Advokaten som ble arkeolog, Kathleen Martinez, har brukt 20 år på å lete etter Kleopatras forsvunne gravkammer. Utgravingene peker nå i en uventet ny retning, et område under vann flere kilometer ute i Middelhavet. Hun får hjelp av Bob Ballard, mannen som fant Titanic, den egyptiske marinen og et team arkeologer og dykkere for å undersøke det mystiske området.