Notre-Dame: Kampen mot brannen
Den 15. april 2019 kjempet 600 brannmenn fra Paris i syv timer for å redde Notre Dame fra en stor brann.
Den 15. april 2019, under hellig mandagsmesse, tok verdens mest berømte katedral fyr. Notre Dame de Paris var i et hav av flammer på få minutter, og en episk kamp utspilte seg med heroiske franske brannmenn. Eksklusive opptak og intervjuer bringer liv i øyeblikket som utspilte seg, og motet til brann- og polititjenestene i Paris som satte livet på spill for å redde denne historiske bygningen.