Call My Agent Berlin
Velkommen til talentbyrået Stern, der stjerner, drama og intriger er en del av hverdagen. Etter grunnleggerens død, står byrået i fare for å kollapse. Kun ved å oppdage nye talenter, beholde gamle stjerner og sikre smarte avtaler kan byrået overleve. Bak kulissene kjemper agentene med stor lidenskap, både for klientene sine og sin egen fremtid.
Velkommen til talentbyrået Stern, der stjerner og drama går hånd i hånd. Agenter kjemper for fremtiden til landets mest suksessrike skuespillerbyrå. Etter grunnlegger Richard Sterns plutselige død, står byrået i fare for konkurs. Nå gjelder det å finne nytt talent, beholde gamle stjerner og sikre gode avtaler – ellers går alt tapt. Mens ekte kjendiser vandrer i gangene, kjemper agentene bak kulissene. De er strateger, problemløsere og masterminds som risikerer alt for klientene sine. Kjærlighet, svik, familie og vennskap smelter sammen i en farlig cocktail der jobb og privatliv blir umulig å skille. Hver seier teller – eller trekker dem nærmere undergangen.