Reds drøm
Red, en ensom etthjulssykkel, drømmer om å være en stjerne med sine egne sjongleringstriks. Men applausen blir fort til regn når virkeligheten vender tilbake.
Livet som det eneste til salgs i salgshjørnet til Ebens Sykler kan være ensomt. Så Red, en ensom etthjulssykkel, drømmer om en eier som er klovn og en egen sjongleringskunst som stjeler showet. Men applausen blir fort til regn når virkeligheten vender tilbake. Red er nødt til å sitte i hjørnet og avvente sin skjebne.