Borley Rectory
Borley Rectory, Storbritannias mest hjemsøkte hus, vekkes til live i denne prisbelønte animasjonsfilmen. De beryktede spøkelseshistoriene som har fascinert publikum siden slutten av 1920-tallet, gjenskapes med nytt liv. Reece Shearsmith er med i en uhyggelig og stemningsfull fortelling.