Hammerhead Sharks Up Close with Bertie Gregory
Bertie reiser til Mexico for å følge den farlige migrasjonen til et av havets mest ikoniske rovdyr: hammerhaien.
Bertie Gregory reiser til Californiahalvøya i Mexico på jakt etter et av havets mest karakteristiske rovdyr: hammerhaien. Hammerhaien var en gang en dominerende art i disse farvannene, men bestanden har gått dramatisk ned. Bertie undersøker hva som har ført til nedgangen og hvilke muligheter det er for at bestanden kan komme seg igjen.