Escape From Loch Ness: Saving a WWII Icon
Når et historisk sjøfly fra andre verdenskrig, et av de mest innflytelsesrike i sin tid, blir strandet i det beryktede vannet i Loch Ness, starter et kappløp mot tiden. Denne filmen følger den dramatiske innsatsen for å redde dette ikoniske flyet fra dypet før det går tapt for alltid.