Billy & Molly: An Otter Love Story
En hjertevarm historie om kjærligheten mellom en vill oter - Molly - og hennes hengivne redningsmann Billy, som utspiller seg på de avsidesliggende skotske Shetlandsøyene.
Da en vill oter i et desperat behov for hjelp skyller opp på brygga hans på de avsidesliggende skotske Shetlandsøyene, får Billy, kona hans Susan og den hengivne gjeterhunden Jade et unikt nytt familiemedlem. Billy & Molly er en hjertevarm dokumentarfilm om kjærlighetens evne til å vekke oss til live igjen og åpne øynene våre for naturens skjønnhet.