Europe from Above
«Europe from Above» flyr over Tyskland, Italia, Nederland, Polen, Spania og Storbritannia for å vise frem Europas beste kulturelle og geografiske landemerker slik du aldri har sett dem før. Vi viser hvordan tradisjon, ingeniørkunst og natur har formet dette episke kontinentet – et livlig portrett av disse regionene og folkene som holder tradisjonene i live.