Ancient China from Above
Arkeologen Allan Maca leder en gruppe modige eksperter på et episk eventyr der de løser mysterier, utforsker hemmeligheter og avslører det antikke Kinas utrolige vidundre som aldri før. Med hjelp av bilder fra verdensrommet, den nyeste teknologien og kinesiske arkeologers siste utgravninger avslører de palasser og graver, utrolige megastrukturer og til og med tapte byer.