The Boss
Guillermo Fancella spiller rollen som Eliseo, vaktmester i et ekslusivt leilighetskompleks. Eliseo er tilsynelatende vennlig og føyelig, men under overflaten ser Eliseo på seg selv som fellesskapets allmektige leder. Han blander seg inn i andre beboere sine affærer og trekker i tråder etter eget forgodtbefinnende. Eliseos eneste bekymring er å beskytte sin egen jobb, som står i fare på grunn av et foreslått basseng-prosjekt.
"The Boss" er en dramakomedie som forteller på en ironisk og morsom måte om Eliseo, en vaktmester i et ekslusivt leilighetskompleks, som bak ryggen på sameiet som ansatte ham bruker og misbruker makten han har til å overvåke og involvere seg. Et leilighetsbygg er et univers som har et økosystem med sin egen dynamikk og regler, og vaktmesteren kjenner utmerket godt til alt dette. Han bor og jobber her, og tar til seg alle detaljer av beboernes liv. Men under hans tilsynelatende føyelige og servile væremåte er det en en talentfull konspirator. En maske av vennlighet og ærlighet er hans mektigste våpen. Kunnskap er makt. Han kan alt om naboene sine: Navn, timeplaner, jobber, bånd, svakheter og hva de liker. Hjernen hans noterer konstant ned alt som skjer. Med den fordelen over "ofrene" lager han en strategi for å påvirke hver og en av dem, og han kan forutsi hvordan de vil reagere på hans handlinger. Maktkampen over naboene hans er som en katt-og-mus-lek. Alt etter hans innfall, humør eller for å beholde jobben koste hva det koste vil kan han skape store ødeleggelser. Han sørger også for rettferdighet og beskytter de han ser på som svake. Han oppfører seg som om han er Gud i sitt eget rike.