Phineas og Ferb
Phineas og Ferb tar på seg ambisiøse prosjekter for å ha en best mulig sommerferie. Samtidig prøver dr. Soofenshmirtz å ta over byen, og Perry, en hemmelig agent, må stoppe ham.